tisdag 15 januari 2008

Tradelajlanlej...

...å traledajsanhej... nämen oj va schärmen snurrar! Haha va kul alltså!!! Nu sk a ja skreva ett blogginlägg. Varför hetere inte blogginkast för? Haha... jaja... skit samma... i alla fall så har ja hjo... jo... eh, gjort en massa ikvälll.

Jag har inte ätit, till exemåpel! Bara 2 nutrilettpåsar sedan klockan tolv och femti.

Jag har inte tiittat på TV, eller jo, jag såg Bygglov men det räknas fasktiskt inte.

Sen har jag snytit mig heeeeeela långa kvällen för jag e jättesnorig.

Jag har no sålt en grej på Blocket ocskå. Om det heter tradera om man säljer på Tradera så heter de väl blockera om man lyckas kränga nåt på Blocket va? *fnissar*

Och så har jag vacks... (nu höll de på att bli ett stavfel)... jag har vaksat lister i hallen med vaxs! De luktade så himla gott av terpuntin tror jag att det stog på burken att det var i å jag höll väl på i någon timmme... om denna sjärmen ändå ville stå STILL!!! ...eller två och sen stälde jag upp altandörren lite på glennt.

Oj va näsan rinner, nu måste jag sluta för de blir snor mellan tangentborstangenterna och de e så himla ÄCKliT!!!

I morron ska Tommy få då... däng... i golf. Om TV:n står still.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig Prosit du måste ställa upp dörren när du vaxar. Jag har ont i halsen å känner mig snurrig utan wax. Var ute i mindre storm med ronja å lisa vovarna.
Längtar till fredag.
Kram mej.

Tesa sa...

Ha ha ha! Ja, du är för rolig, men jag håller med det är en billig fylla, eller ja, billig och billig, men har man ändå köpt skiten kan man lika gärna passa på att få sig ett rus! ;)

Tommy sa...

Det var bara den där lilla saken på slutet asså.. Däng? Det verkade komma snor på mer än tangenterna för golfen gick väl sådär för lille sjuke snörvlige Hans. Men storsint som man är så godtar jag alla ursäkter om täppt i näsan och att bollen drog åt höger för det kom snor i spaken. Naturligtvis ska du få chansen till en revansch när du frisknar till.

Krya på dig.

Anonym sa...

Krya på dig! :)
Hälsn/Annika