torsdag 8 februari 2007

Nu har jag öppnat konto!

Var ska man förvara alla sina tankar? I hjärnan säger du kanske. Jo, visst... det är en bra plats, men den är ofta svår att hitta i och ibland hittar man faktiskt inte alls. Så, efter ett tips från en kompis, fick jag veta att det fanns en bank där man kunde sätta in både små och stora tankar. Spara ögonblick, bilder, ja egentligen vad som helst som kan uttryckas i ettor och nollor. Så nu har jag öppnat konto i min alldeles egna bank - Hans tankbank. Återstår att se hur många insättningar jag gör...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! testing

Anonym sa...

Bra idé tycker jag, Hans Tankbank :)
Då kan jag på ett enkelt sätt följa med i tankegångarna...mkt bra ..*nöjd*

Ha det gott kompis, jag hör av mig efter helgen för imorrn åker jag å Mattias til Sthlm för en helgs förlustande & syndande :D

*vink med stelfrusen hälsingehand, -17 ikväll*

Anonym sa...

Ah.. Tankbank stod det, tyckte först att det var Baktank och det är ju nåt helt annat. =)
Att få möjlighet att följa med dina tankegångar låter som nåt omöjligt men det kan bli kul att läsa.
Har också nångång startat en blogg men har glömt adressen.
Återkommer med det.

"Live the dream!"

Studenten

Anonym sa...

Jodå, tankegångarna går nog att följa, men de består till största delen av omvägar, rundgångar, senvägar och genvägar. Ibland förstår jag inte hur jag kommer fram till vissa saker och då kan det hända att jag utlyser en tävling - den som kan förklara för mig vad jag menar vinner ett fint pris.